Monday 19 December 2011

ya allah! tolong lembutkan hati dia....

salam...buat kwn aku yg tngh bengang dgn aku 2,aku minta maaf,aku tau aku wat salah walaupon ko x ckp...x prnh terdetik d hati aku nak buat ko mrh kat aku...kolo ko mrh aku,ckp larh jgn la senyap..kite selesai kan lah same2 bkn susah pon!sabar anis sabar....tp jujur aku ckp aku mmg terasa giler2 n aku nng sakit ati sngt2..hanya tuhan jer yg tau mcm mne perasaan aku sekarang ne...mungkin tuhan nak menguji aku,lg pon lps aku baleh jer dari kem anak soleh 2 mmg aku nak jd org yg baek....dan sekarang tuhan nak tngk aku same ade aku btol2 nak jd seperti ape yg aku harapkan....aku x nak berdendam ngan ko..aku akan sentiasa mendoakan ko supaya Allah lembutkan hati ko..insyaallah...

P/S : Tolong maafkan aku...

No comments:

Post a Comment